پیشینه تحقیق خیانت در امانت|مطالعات علمی پژوهشی و ISI


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
۳ بهمن ۱۳۹۹
نوع فایل
ورد قابل ویرایش
حجم فایل
تعداد صفحات
3
دسته بندی
تعداد بازدید
648 بازدید
۹,۵۰۰ تومان

پیشینه تحقیق خیانت در امانت

پیشینه تحقیق خیانت در امانت

پیشینه تحقیق خیانت در امانت

پژوهشی توسط کلانتری (۱۳۹۲). تحت عنوان وجوه افتراق جرایم کلاهبرداری، خیانت در امانت و سرقت تعزیری انجام شد. نگارنده در این مطالعه بیان می دارد که  کلاهبرداری، خیانت در امانت و سرقت تعزیری مهم­ترین جرایم علیه اموال هستند. که گاه در تفکیک آن­ها از یکدیگر و انطباق موضوع بر یکی از این جرایم اختلاف پیش می­آید. این مقاله، با توجه به ارکان این سه جرم علیه اموال، به تشریح وجوه فارق این جرایم از یکدیگر می­پردازد.

پژوهشی توسط  فانی و همکاران (۱۳۹۷). تحت عنوان گونه شناسی مجرمان خیانت در امانت  انجام شد . هدف این مطالعه، بررسی گونه شناسی مجرمان محکوم به ارتکاب جرم خیانت در امانت با مطالعه موردی ۶۰ پرونده در شهرستان مشهد مقدس بود. این پژوهش، به روش توصیفی – پیمایشی و از نوع پس رویدادی است. نتایج این تحقیق نشان دادا که اختلافات شخصی و خانوادگی گرچه می‌تواند دلیلی برای ارتکاب جرم خیانت در امانت باشد، اما دلیل عمده محسوب نمی‌شود، ضمن اینکه تغییرات آب و هوایی بر ارتکاب این جرم نیز موثر بوده است. نتایج پژوهش در مورد مشخصات فردی و اجتماعی مجرمان جرم خیانت در امانت، نشان دهنده این بود که آمار جرم خیانت در امانت در طول سال های ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۴ با یک روند افزایشی همراه بوده است.

پژوهشی توسط هو و لی (۲۰۰۹) تحت عنوان مدیریت و مدیریت صندوق در سیستم بازنشستگی چینی انجام شد. این مطالعه به بررسی جایگاه مدیریت در صندوق بازنشستگی می شود و برخی از رویکردهای به خیانت در امامت در اعتماد مالی را نشان می دهد.

پژوهشی توسط تنسمری (۲۰۱۵).  تحت عنوان مدرنیزه کردن قانون حقوقی چینی انجام شد. این مطالعه به بررسی قانون اعتماد و حفظ امانت در چین می پردازد و به طور متمرکز بر روی موسسات مالی وپولی متمرکز شده است.

منبع

دسترسی به منابع و محتوای بیشتر پیشینه در فایل اصلی

 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.