مبانی نظری بازاریابی رابطه ای | مطالعات ISI


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
۲۶ مهر ۱۴۰۰
نوع فایل
حجم فایل
تعداد صفحات
دسته بندی
تعداد بازدید
395 بازدید
۳,۰۰۰ تومان

مبانی نظری بازاریابی رابطه ای

مبانی نظری بازاریابی رابطه ای |تعداد صفحات : ۱ صفحه

کاسیاس و همکاران (۲۰۲۰) در نظریه خود اثبات کردند که بازاریابی رابطه ای به تجربه گردشگری و افزایش نوآوری ارتباط دارد. این متغیر معمولا سبب تقویت تجربه گردشگری و افزایش نوآوری می شود. همچنین بازاریابی رابطه ای تجربه گردشگری و افزایش نوآوری را تقویت می کند. معمولا کشورها با با این گزاره توانایی تجربه گردشگری و افزایش نوآوری را به دست می آوزند. این متغیر به معنی تغییر در سطح تجربه گردشگری و افزایش نوآوری می باشد.

همچنین این متغیر قابلیت های تجربه گردشگری و افزایش نوآوری را ارتقا می دهد. بازاریابی رابطه ای برای شرکت ها در ابعاد مختلف ابزاری برای تقویت تجربه گردشگری و افزایش نوآوری می باشد. همچنین با این متغیر می توان تجربه گردشگری و افزایش نوآوری را بهینه کرد. تجربه گردشگری و افزایش نوآوری در این حالت گزینه مهمی به شمار می روند. هدف نهایی بازاریابی رابطه ای افزایش تجربه گردشگری و افزایش نوآوری می باشد.

ادامه مبانی نظری بازاریابی رابطه ای مطالعه کاوتیش و همکاران (۲۰۲۱)

کاوتیش و همکاران (۲۰۲۱ ) اثبات کردند که بازاریابی رابطه ای به سنجش احساسات مصرف آنلاین کمک می کند. این متغیر می تواند گزینه مهمی برای بهبود سنجش احساسات مصرف آنلاین باشد. سنجش احساسات مصرف آنلاین در این حالت گزینه مهم بازاریابی رابطه ای می باشد. گزینه سنجش احساسات مصرف آنلاین می تواند در نهایت سبب کیفیت بازاریابی رابطه ای گردد.

شرکتی که بتواند به سنجش احساسات مصرف آنلاین دست یابد معمولا می تواند گزینه قوی برای این متغیر باشد. همچنین این شرکت ها می توانند در سطح سنجش احساسات مصرف آنلاین بهبود یابند. همچنین این متغیر به تقویت سیستم سنجش احساسات مصرف آنلاین در سازمان کمک می کند. این سیستم های سنجش احساسات مصرف آنلاین در یک رابطه علی به توسعه منجر می شوند. همچنین آن ها سنجش احساسات مصرف آنلاین را به همراه خواهند داشت.

ادامه

سو و همکاران (۲۰۲۰ ) به بررسی توسعه بازاریابی رابطه ای در خلاقیت و رویه های جدید آموزشی پرداخت. این مطالعه اثبات کردند که بازاریابی رابطه ای معمولا سبب توسعه خلاقیت و رویه های جدید آموزشی می شود. همچنین بازاریابی رابطه ای گزینه مناسبی برای شرکت ها در جهت بهبود خلاقیت و رویه های جدید آموزشی می باشد. شرکت هایی که محصول صادراتی دارند، معمولا سطح بالاتری از خلاقیت و رویه های جدید آموزشی را ارایه می دهند.

این مطالعه نشان داد که جنبه های خلاقیت و رویه های جدید آموزشی می تواند بر گزینه های بازاریابی رابطه ای اثرگذار باشد. این گزینه های بازاریابی رابطه ای معمولا از جنبه های خلاقیت و رویه های جدید آموزشی تبعیت می کنند. یکی از گزاره های مهم در شرکت ها، خلاقیت و رویه های جدید آموزشی می باشد. هر چه ارزش کل بازاریابی رابطه ای بالاتر باشد، نشان می دهد که شرکت ها موفق تر عمل کرده اند.

منابع

مبانی نظری

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.