مبانی نظری بلاک چین |مطالعات ISI


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
۲۴ مهر ۱۴۰۰
نوع فایل
ورد قابل تغییر
حجم فایل
تعداد صفحات
8.5صفحه
دسته بندی
تعداد بازدید
457 بازدید
۲۵,۰۰۰ تومان

مبانی نظری بلاک چین

مبانی نظری بلاک چین | تعداد صفحات: ۸.۵ صفحه

بردیک و همکاران (۲۰۲۱) در نظریه خود اثبات کردند که بلاک چین به مدیریت سیستم ها  و اطلاعات مالی ارتباط دارد. این متغیر معمولا سبب تقویت مدیریت سیستم ها  و اطلاعات مالی می شود. همچنین بلاک چین مدیریت سیستم ها  و اطلاعات مالی را تقویت می کند. معمولا کشورها با با این گزاره توانایی مدیریت سیستم ها  و اطلاعات مالی را به دست می آوزند.

این متغیر به معنی تغییر در سطح مدیریت سیستم ها  و اطلاعات مالی می باشد. همچنین این متغیر قابلیت های مدیریت سیستم ها  و اطلاعات مالی را ارتقا می دهد. بلاک چین برای شرکت ها در ابعاد مختلف ابزاری برای تقویت مدیریت سیستم ها  و اطلاعات مالی می باشد. همچنین با این متغیر می توان مدیریت سیستم ها  و اطلاعات مالی را بهینه کرد. مدیریت سیستم ها  و اطلاعات مالی در این حالت گزینه مهمی به شمار می روند. هدف نهایی بلاک چین افزایش مدیریت سیستم ها  و اطلاعات مالی می باشد.

ادامه مبانی نظری بلاک چین در مطالعه چانگ و همکاران ۲۰۲۰

چانگ و همکاران (۲۰۲۰) اثبات کردند که بلاک چین به خدمات مالی رمزنگاری شده  کمک می کند. این متغیر می تواند گزینه مهمی برای بهبود خدمات مالی رمزنگاری شده  باشد. خدمات مالی رمزنگاری شده  در این حالت گزینه مهم بلاک چین می باشد. گزینه خدمات مالی رمزنگاری شده  می تواند در نهایت سبب کیفیت بلاک چین گردد. شرکتی که بتواند به خدمات مالی رمزنگاری شده  دست یابد معمولا می تواند گزینه قوی برای این متغیر باشد.

همچنین این شرکت ها می توانند در سطح خدمات مالی رمزنگاری شده  بهبود یابند. این متغیر به تقویت سیستم خدمات مالی رمزنگاری شده  در سازمان کمک می کند. این سیستم های خدمات مالی رمزنگاری شده  در یک رابطه علی به توسعه منجر می شوند. آن ها خدمات مالی رمزنگاری شده  را به همراه خواهند داشت.

ادامه

آپادهیای(۲۰۲۰) به بررسی توسعه بلاک چین در فرصت ها و اپلیکیشن ها پرداخت. این مطالعه اثبات کردند که بلاک چین معمولا سبب توسعه فرصت ها و اپلیکیشن ها می شود. همچنین بلاک چین گزینه مناسبی برای شرکت ها در جهت بهبود فرصت ها و اپلیکیشن ها می باشد. شرکت هایی که محصول صادراتی دارند، معمولا سطح بالاتری از فرصت ها و اپلیکیشن ها را ارایه می دهند.

این مطالعه نشان داد که جنبه های فرصت ها و اپلیکیشن ها می تواند بر گزینه های بلاک چین اثرگذار باشد. این گزینه های بلاک چین معمولا از جنبه های فرصت ها و اپلیکیشن ها تبعیت می کنند. یکی از گزاره های مهم در شرکت ها، فرصت ها و اپلیکیشن ها می باشد. هر چه ارزش کل بلاک چین بالاتر باشد، نشان می دهد که شرکت ها موفق تر عمل کرده اند.

منابع

مبانی نظری

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.