مبانی نظری ترجیح برند |مطالعات ISI


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
۲۵ مهر ۱۴۰۰
نوع فایل
ورد قابل ویرایش
حجم فایل
تعداد صفحات
1 صفحه
تعداد بازدید
397 بازدید
۳,۰۰۰ تومان

مبانی نظری ترجیح برند

مبانی نظری ترجیح برند | تعداد صفحات: ۱ صفحه

لی و همکاران (۲۰۲۱) در نظریه خود اثبات کردند که ترجیح برند به تحقیق و توسعه و ارزش های اجتماعی ارتباط دارد. این متغیر معمولا سبب تقویت تحقیق و توسعه و ارزش های اجتماعی می شود. همچنین ترجیح برند تحقیق و توسعه و ارزش های اجتماعی را تقویت می کند. معمولا کشورها با با این گزاره توانایی تحقیق و توسعه و ارزش های اجتماعی را به دست می آوزند. این متغیر به معنی تغییر در سطح تحقیق و توسعه و ارزش های اجتماعی می باشد.

همچنین این متغیر قابلیت های تحقیق و توسعه و ارزش های اجتماعی را ارتقا می دهد. ترجیح برند برای شرکت ها در ابعاد مختلف ابزاری برای تقویت تحقیق و توسعه و ارزش های اجتماعی می باشد. همچنین با این متغیر می توان تحقیق و توسعه و ارزش های اجتماعی را بهینه کرد. تحقیق و توسعه و ارزش های اجتماعی در این حالت گزینه مهمی به شمار می روند. هدف نهایی ترجیح برند افزایش تحقیق و توسعه و ارزش های اجتماعی می باشد.

ادامه مبانی نظری ترجیح برند مطالعه دامت ۲۰۲۰

دامت(۲۰۲۰) اثبات کردند که ترجیح برند به ارزش درک شده و قصد خرید کمک می کند. این متغیر می تواند گزینه مهمی برای بهبود ارزش درک شده و قصد خرید باشد. ارزش درک شده و قصد خرید در این حالت گزینه مهم ترجیح برند می باشد. گزینه ارزش درک شده و قصد خرید می تواند در نهایت سبب کیفیت ترجیح برند گردد. شرکتی که بتواند به ارزش درک شده و قصد خرید دست یابد معمولا می تواند گزینه قوی برای این متغیر باشد.

همچنین این شرکت ها می توانند در سطح ارزش درک شده و قصد خرید بهبود یابند. همچنین این متغیر به تقویت سیستم ارزش درک شده و قصد خرید در سازمان کمک می کند. این سیستم های ارزش درک شده و قصد خرید در یک رابطه علی به توسعه منجر می شوند. همچنین آن ها ارزش درک شده و قصد خرید را به همراه خواهند داشت.

ادامه

وانگورال و همکاران(۲۰۲۰) به بررسی توسعه ترجیح برند در تأثیر اجتماعی و نگرانی های محیطی پرداخت. این مطالعه اثبات کردند که ترجیح برند معمولا سبب توسعه تأثیر اجتماعی و نگرانی های محیطی می شود. همچنین ترجیح برند گزینه مناسبی برای شرکت ها در جهت بهبود تأثیر اجتماعی و نگرانی های محیطی می باشد. شرکت هایی که محصول صادراتی دارند، معمولا سطح بالاتری از تأثیر اجتماعی و نگرانی های محیطی را ارایه می دهند.

این مطالعه نشان داد که جنبه های تأثیر اجتماعی و نگرانی های محیطی می تواند بر گزینه های ترجیح برند اثرگذار باشد. این گزینه های ترجیح برند معمولا از جنبه های تأثیر اجتماعی و نگرانی های محیطی تبعیت می کنند. یکی از گزاره های مهم در شرکت ها، تأثیر اجتماعی و نگرانی های محیطی می باشد. هر چه ارزش کل ترجیح برند بالاتر باشد، نشان می دهد که شرکت ها موفق تر عمل کرده اند.

منابع

مبانی نظری

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.