پیشینه تحقیق قراردادهای هوشمند |مطالعات ISI و علمی پژوهشی


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
۲۲ مهر ۱۳۹۹
نوع فایل
ورد قابل ویرایش
حجم فایل
تعداد صفحات
4 صفحه
تعداد بازدید
1030 بازدید
۷,۰۰۰ تومان

پیشینه تحقیق قراردادهای هوشمند

پیشینه تحقیق قراردادهای هوشمند | تاریخ انتشار | ساعت انتشار | تعداد صفحات : ۴ صفحه

پیشینه تحقیق قراردادهای هوشمند در مطالعه وانگ و همکاران ۲۰۲۰

پژوهشی توسط وانگ و همکاران ( ۲۰۲۰ ) تحت عنوان قرارداد هوشمند پرداخت عادلانه مبتنی بر بلاکچین برای ممیزی ذخیره سازی فضای ابری انجام شد. هدف این مطالعه بررسی و اتخاذ روش بلاکچین به جای تی پی ای و طراحی قرارداد هوشمند پرداخت عادلانه مبتنی بر بلاکچین ، برای ممیزی ذخیره سازی ابر عمومی بود. یافته های مطالعه نشان داد که این قرارداد تضمین می کند که ارائه دهنده خدمات ابری ملزم به ارائه اثبات در اختیار داشتن داده ها به طور منظم است. ارائه دهنده خدمات ابری فقط در صورت تصویب صحت پرداخت می شود. در غیر این صورت ، هیچ پاداشی دریافت نمی کند بلکه باید مجازات ها را بپردازد.

پیشینه تحقیق قراردادهای هوشمند در مطالعه هان و همکاران ۲۰۲۰

پژوهشی توسط هان  و همکاران  ( ۲۰۲۰ ) تحت عنوان  معماری قرارداد هوشمند برای تجارت و مدیریت انرژی غیر متمرکز بر اساس بلاکچین انجام شد. هدف این مطالعه بررسی یک چهارچوب جهانی برای یک پلتفرم بلاکچین بود. یافته های مطالعه نشان داد که   که ساز و کار پیشنهادی مزایای بارز در بازتاب قیمت های بازار ، متعادل کردن سود بازیکنان و تسهیل در استفاده از منابع تجدید پذیر دارد. براساس چنین ویژگی هایی ، بازیکنان برای شرکت در تجارت انرژی انگیزه می یابند. علاوه بر این ، مصرف معتبر گاز و زمان محاسبه قرارداد هوشمند نشان می دهد که این پلتفرم با مشارکت چند نفره می تواند به یک معامله کارآمد و کارآمد دست یابد.

پژوهشی توسط یونال و همکاران  ( ۲۰۲۰ ) تحت عنوان  مشخصات و تأیید خط مشی قراردادهای بلاکچین و هوشمند در شبکه های انجام شد. هدف این مطالعه مروری بر خطرات و الزامات امنیتی ارائه می دهیم و چشم اندازی برای تحقیقات آینده بود. یافته های مطالعه نشان داد که یک رویکرد برای مشخص کردن سیاست و تأیید معاملات مالی براساس قراردادهای هوشمند ارائه شد.

پیشینه تحقیق قراردادهای هوشمند در مطالعه ژوانگ و همکاران ۲۰۲۰

پژوهشی توسط ژوانگ و همکاران  ( ۲۰۲۰ ) تحت عنوان  مکانیسم تشویقی برای به اشتراک گذاری داده ها مبتنی بر بلاکچین با قراردادهای هوشمند انجام شد. هدف این مطالعه بررسی  یک مدل تشویقی به اشتراک گذاری داده ها بر اساس تئوری بازی تکاملی با استفاده از بلاکچین با قرارداد هوشمند بود. یافته های مطالعه نشان داد که مکانیسم قرارداد هوشمند می تواند به صورت پویا پارامترهای برانگیختگی را کنترل کند و به طور مداوم کاربران را به مشارکت در اشتراک داده تشویق می کند.

پژوهشی توسط شائو  و همکاران  ( ۲۰۲۰ ) تحت عنوان  به روز رسانی خودکار قراردادهای هوشمند برای تقویت سیستم های ورود به سیستم به بلاکچین انجام شد. هدف این مطالعه بررسی الگوهای تشخیص ناهنجاری سیاهه های مختلف با تغییر زمان بود. یافته های مطالعه نشان داد که  استراتژی های تشخیص ناهنجاری برای سیستم های ورود به سیستم حسابرسی به طور مشترک و مشترک در میان گره های شبکه برای دفاع در برابر فرار از تشخیص هدفمند به اجرا در می آیند.

پیشینه تحقیق قراردادهای هوشمند در مطالعه سینگ و همکاران ۲۰۱۹

پژوهشی توسط سینگ و همکاران  ( ۲۰۱۹ ) تحت عنوان رسمی سازی قراردادهای هوشمند بلاکچین : رویکردها و چالش هایی برای رفع آسیب پذیری ها انجام شد. هدف این مطالعه بررسی  ارائه یک مطالعه در مورد تحقیقات رسمی در کلیه سیستم عامل های مربوط به قراردادهای هوشمند روی بلاکچین بود. یافته های مطالعه نشان داد که این موضوعات نیاز به تحقیقات اضافی و عمیق را نشان می دهد و مطالعه ما همچنین جهت های تحقیقاتی آینده را ارائه داد.

پژوهشی توسط لیو و همکاران  ( ۲۰۱۹ ) تحت عنوان  معماری حامل داده های الاستیک و مقرون به صرفه برای قرارداد هوشمند در  بلاکچین انجام شد. هدف این مطالعه بررسی یک معماری حامل داده برای محیط اینترنت اشیاء با قابلیت بلاکچین مقرون به صرفه بود. یافته های مطالعه نشان داد که  سیستم پیشنهادی به طور متوسط ​​برای هر قرارداد هوشمند هزینه استقرار را کاهش می دهد و در مقایسه با سرویس حامل داده های، کارایی و انعطاف پذیری بیشتری دارد.

پیشینه تحقیق قراردادهای هوشمند در مطالعه فان و همکاران ۲۰۱۹

پژوهشی توسط فان و همکاران  ( ۲۰۱۹ ) تحت عنوان  طرح حسابرسی داده های برون سپاری از راه دور غیر متمرکز ، قابل اعتماد و کارآمد با قرارداد هوشمند بلاکچین و اینترنت اشیاء انجام شد. هدف این مطالعه بررسی روش جدید قرارداد غیرمستقیم حسابرسی بود. یافته های مطالعه نشان داد که  این روش نه تنها مانع رفتار مخرب این سه طرف می شود بلکه باعث می شود در زندگی واقعی معقول تر شود.

پژوهشی توسط چانگ و همکاران  ( ۲۰۱۹ ) تحت عنوان  مهندسی مجدد زنجیره تأمین با استفاده از فناوری بلاکچین یک پروسه ردیابی مبتنی بر قراردادهای هوشمند انجام شد. هدف این مطالعه بررسی امکان سنجی و کاربرد غیرقانونی فرآیندهای زنجیره تأمین بود. یافته های مطالعه نشان داد که  دستیابی به شفافیت و پاسخگویی در سراسر فرآیندهای زنجیره تأمین می تواند به طور بالقوه بر عدم تمرکز و اتوماسیون تأثیر بگذارد.

 قراردادهای هوشمند در مطالعه لی و همکاران ۲۰۱۹

پژوهشی توسط لی و همکاران  ( ۲۰۱۹ ) تحت عنوان  طراحی و مدیریت سیستم انرژی ترکیبی توزیع شده از طریق قرارداد هوشمند و بلاکچین انجام شد. هدف این مطالعه بررسی و طراحی و مدیریت سیستم انرژی توزیع شده با فناوری بلاکچین بود. یافته های مطالعه نشان داد که با تعامل مؤثر بین شرکت کنندگان ، مصرف برق کل سیستم انرژی الگوی تولید منابع تجدیدپذیر را از نزدیک دنبال می کند ، و در نتیجه برنامه ای کاملاً مسطح از تهیه برق شبکه ایجاد می کند.

پژوهشی توسط ماسرینیسی و همکاران  ( ۲۰۱۸ ) تحت عنوان  برنامه های قرارداد هوشمند در فناوری بلاکچین یک مطالعه نقشه برداری منظم انجام شد. هدف این مطالعه بررسی کمک به بدنه دانش در مورد قراردادهای هوشمند درون فناوری بلاکچین بود. یافته های مطالعه نشان داد که  بیشترین مشکلات و راه حلهای مورد بحث در ادبیات مربوط به امنیت ، حفظ حریم خصوصی و مقیاس پذیری بلاکچین و قابلیت برنامه ریزی قراردادهای هوشمند است.

 قراردادهای هوشمند در مطالعه دوچینی ۲۰۱۸

پژوهشی توسط دوچینی ( ۲۰۱۸ ) تحت عنوان  قراردادهای هوشمند بلاکچین چارچوب های قانونی و پروژه های انرژی تجدید پذیر انجام شد. هدف این مطالعه بررسی تفاوت های ظریف مربوط به فناوری بلاکچین و قراردادهای هوشمند و تغییر پارادایم بود. یافته های مطالعه نشان داد که استفاده از قراردادهای هوشمند برای چگونگی تکمیل توافق های مختلف ذینفعان و تلاشهای اداری در صنعت مفید است.

منابع

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.