مبانی نظری منابع مالی | مطالعات ISI


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
۱ آبان ۱۴۰۰
نوع فایل
ورد قابل ویرایش
حجم فایل
منابع در فایل خریداری شده موجود می باشد.
تعداد صفحات
2 صفحه
دسته بندی
تعداد بازدید
387 بازدید
۴,۰۰۰ تومان

مبانی نظری منابع مالی

مبانی نظری منابع مالی | تعداد صفحات: ۲ صفحه

هریس و همکاران (۲۰۲۳) در نظریه خود اثبات کرد که تداوم عملکرد برای صندوق‌های سرمایه‌گذاری خصوصی به منابع مالی وابسته است. خرید و سرمایه خطرپذیر در صورتی بهبود می یابد که منابع مالی آن مشخص باشد. داده‌های جریان نقدی با کیفیت بالا از گزینه های مرتبط با منابع مالی می باشند. عملکرد سرمایه مخاطره‌پذیر در صورتی بهبود می یابد که منابع مالی به خوبی شکل گرفته باشند.

در بین وجوهی که توسط همان شریک عمومی جمع آوری می شود منابع مالی از بالاترین اولویت برخوردار است. تداوم عملکرد صندوق‌های خرید با گذشت زمان به‌طور محسوسی ضعیف‌تر می‌شود و این کار منابع مالی را به خطر می اندازد. استفاده از عملکرد نهایی یا آخرین عملکرد می تواند یک گزینه مناسب برای ایجاد منابع مالی مناسب باشد. سبک‌های جدید صندوق در نهایت به منابع مالی مناسب تبدیل می شود. در صندوق های با منابع مالی کم عملکرد برای خریدها به طور قابل توجهی پایین‌تر است.

مبانی نظری منابع مالی

کانیل  و همکاران (۲۰۲۳) در نظریه خود اثبات کردند که ویژگی‌های صندوق می‌تواند به طور مداوم به منابع مالی بیشتر منجر شود. صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک با عملکرد پایین گزینه مناسبی برای منابع مالی انتخاب شده نیستند. حرکت صندوق و جریان وجوه مهم ترین پیش بینی کننده عملکرد صندوق دارای منابع مالی می باشد. مبالغ تعدیل شده با ریسک آینده تنظیم کننده سطح جریان منابع مالی در سازمان هستند. ویژگی های سهامی که صندوق ها نگهداری می کنند، یک گزینه برای بهبود منابع مالی در سازمان می باشد. بازده پرتفوی‌های بلند-کوتاه پیش‌بینی‌کننده پس از یک دوره احساسات بالا برای منابع مالی به شمار می رود. اثرات متقابل جدید و اساسی بین احساسات و جریان سرمایه و حرکت سرمایه در تعیین منابع مالی وجود دارد.

ادامه

گائو و همکاران (۲۰۲۲) در نظریه خود اثبات کردندکه منابع مالی بیشتر برای واگذاری سوخت های فسیلی به کار می رود. منابع مالی در این حالت برای تشویق سرمایه گذاران در این نوع سوخت ها می باشد. از منابع مالی به عنوان اعتبار اولیه استفاده می شود. این منابع می توانند عملکرد را افزایش و ریسک ناشی از اکتشافات را کاهش دهند. سبک سرمایه گذاری سوخت های فسیلی براساس میزان منابع مالی صورت می گیرد.

معمولا این منابع هیچ سود افزایشی برای سرمایه گذاران به همراه ندارد. وقتی صندوق‌ها پرتفوی خود را مجدداً متعادل می‌کنند سود ناشی از منابع مالی کاهش و به تدریج از بین می روند. هیچ تفاوتی بین عملکرد تعدیل‌شده ریسک و استفاده از منابع مالی در بلند مدت دیده نمی شود. با افزایش منابع مالی برای شرکت ها عملکرد بهبود می‌یابد. انتظار می رود با ایجاد منابع مالی شرکت‌های با انتشار بالا به شرکت‌های پاک‌تر تبدیل شوند. اهداف سرمایه‌گذاری و نتایج نهایی از گزاره های بهبود منابع مالی در شرکت می باشد.

ادامه

جین و همکاران (۲۰۲۲) در نظریه خود اثبات کردند که چگونه می توان از شکنندگی در صندوق های سرمایه گذاری باز با وجود تامین مالی جلوگیری کرد؟ در سال‌های اخیر، منابع مالی بازارها نوآوری را تحت تاثیر قرار داده است که نحوه قیمت‌گذاری وجوه آزاد را تغییر داده است. قوانین قیمت گذاری جایگزین (معروف به قیمت گذاری نوسانی) ارزش خالص دارایی صندوق ها را تنظیم می کند تا هزینه های معاملاتی صندوق ها را به سهامداران در حال معامله منتقل کند.

با استفاده از داده‌های منحصربه‌فرد در مورد معاملات مربوط به منابع مالی در صندوق‌های اوراق قرضه شرکتی قیمت گذاری تحت تاثیر قرار می گیرد. قیمت‌گذاری نوسانی مزیت اصلی در ایجاد منابع مالی مجدد برای سرمایه گذاری های مشترک می باشد. منابع مالی جدید رقیق شدن عملکرد صندوق را کاهش می دهد.

ادامه

کویپرس و ماریکس در سال ۲۰۲۱ در نظریه خود به بررسی رابطه دارایی ها و بدهی ها  و منابع مالی پرداختند. این محققین اثبات کردند که دارایی ها و بدهی ها  بر منابع مالی اثرگذار است. به عبارتی با استفاده از متغیرهای دارایی ها و بدهی ها  می توان سطح منابع مالی را تحت تاثیر قرار داد. زمانی سطح هر یک از متغیرهای بیان شده  تغییر کند، می توان انتظار داشت که سطح منابع مالی نیز تغییر کند.

ریکو در سال ۲۰۲۱ در نظریه خود ارتباط بین متغیرهای توسعه امکانات و خدمات را با منابع مالی اثبات کردند. این محققین دریافتند که متغیرهای توسعه امکانات و خدمات می توانند بر سطح عملکرد سازمان اثرگذار باشند. همچنین آنها به این نتیجه رسیدند که وقتی سطح متغیرهای توسعه امکانات و خدمات دچار تغییر شود، احتمال تغییر در سطح متغیر منابع مالی نیز وجود دارد.

مبانی نظری منابع مالی

علی در سال ۲۰۲۱ در نظریه خود اثبات کردند که منابع مالی می تواند تحت تاثیر عناصر مالی قرار گیرد. به عبارتی منابع مالی معمولا با تغییراتی که در متغیر عناصر مالی ایجاد می شود، تغییر می کند. پیشنهاد می شود برای تغییر در سطح منابع مالی ابتدا سطوح مرتبط با متغیر عناصر مالی را تغییر داد.

ایژسان و همکاران در سال ۲۰۲۱ اثبات کردند که با تغییر در سطح متغیرهای عملکرد مالی می توان سطح متغیر منابع مالی را تحت تاثیر قرار داد. به عبارتی تغییرات متغیر عملکرد تحت تاثیر مولفه هایی قرار دارد.

محمود و همکاران در سال ۲۰۲۱ استدلال کردند که زمانی می توان منابع مالی را بهبود داد که به متغیرهای توسعه مالی و سرمایه انسانی توجه شود. زمانی یک سازمان به متغیرهای توسعه مالی و سرمایه انسانی توجه می کند، معمولا سطح منابع مالی دچار تغییر می شود. اگر تغییرات ایجاد شده در متغیرهای توسعه مالی و سرمایه انسانی مثبت باشد معمولا سطح منابع مالی بهبود می یابد.

منابع

مبانی نظری

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.