کافی نت در الیگودرز | آدرس کافی نت در الیگودرز

کافی نت در الیگودرز

کافی نت در الیگودرز

آدرس کافی نت هدیه : آدرس الیگودرز خیابان امام کوچه یاقوت ۲ (کوچه زندان). حیدری

تلفن تماس مرتبط با کافی نت در الیگودرز :۴۳۳۳۳۸۶۶-۰۶۶

کافی نت در الیگودرز

کافی نت در الیگودرز

خدمات کافی ما

خدمات ارایه شده در کافی نت هدیه عبارتند از:

۱- خدمات کپی.

۲-خدمات پرینت.

۳-خدمات تایپ.

۴-خدمات فنرزنی جزوه.

۵-خدمات پرس کارت.

۶- خدمات کدرهگیری املاک

دستگاهی که در بالا ملاحظه می فرمایید برای انجام عملیات فنر زنی مورد استفاده قرار می گیرد که دقت کار را بالا برده و قدرت خوبی در انجام عملیات فنرزنی دارد. دستگاه سمت چپ که کوچکتر می باشد برای پرس کارت به کارمی رود و از خراب شدن فرایند پرس جلوگیری می کند. این تجهیزات به عنوان تجهیزات به روز ارایه خدمات کافی نتی محسوب می شوند. همچنین برای کپی و پرینت از دستگاه زیر استفاده می شود.

برای ارایه خدمات کپی و پرینت از دستگاه بالا استفاده می شود. این دستگاه از کیفیت خوبی در ارایه چاپ و پرینت دارد و معمولا کیفیت آن مورد پسند مشتریان بود. همچنین برای برش و فنرزنی نیز از دستگاه های زیر استفاده می شود.

دستگاه سفید سمت راست ابزاری برای برش زنی کاغذ می باشد که یکی از تجهیزات مهم در کافی نت محسوب می شود که برای برش کاغذ یا برش کتاب درسی استفاده می شود که عملیات قبل از فنرزنی محسوب می شود. ابزار سمت راست منکنه کوب می باشد که می تواند کاغذهای در تعداد بالا را منگنه کرده و از قدرت بالایی در ارایه یک منگنه خوب برخوردار است.  این منگنه کوب می تواند سطح زیادی از کاغذها را منگنه کند. کاربرد آن برای جزوه های درسی، کتب درسی و همچنین برخی برگه های کپی می باشد که در تعداد بالا ارایه می شوند.

تجهیزات ثبت نام

برای ثبت نام مشتریان در خصوص وام ازدواج کد رهگیری املاک و سایر موارد از تجهیزات تصویر زیر استفاده می شود.

براساس شکل بالا از کامپیوتر رومیزی و یک دستگاه لب تاب برای انجام کارهای ثبت نام استفاده می شود. همچنین کافی نت مجهز به کارتخوان می باشد. کارتخوان باعث می شود که خرید با کارت بانکی تسهیل شود.همچنین یک دستگاه اسکنر رومیزی و پرینتر رومیزی نیز در کافی نت موجود است.

کافی نت به مدیریت خانم حیدری

کافی نت هدیه  به مدیریت حیدری ارایه دهنده مجموعه متنوعی از خدمات حضوری می باشد. این کافی نت در خیابان امام قرار دارد. به صورت دقیق تر وقتی به خیابان امام وارد شدید کوچه یاقوت ۲ که معروف به زندان است، می توانید کافی نتی هدیه را ببینید. خدمات ارایه شده توسط (کافی نت هدیه) به صورت برخی موارد می باشد. این موارد عبارتند از:

۱-پرینت.

۲-ثبت نام وام ازدواج.

۳-فتوکپی.

۴-فنرزنی.

۵-تایپ.

کیفیت خدمات این کافی نت در سطح بالایی قرار دارد. کافی نت هدیه دارای دستگاه پرینتر دو رو است. این کار در هزینه های پرینت شما صرفه جویی می کند.

خدمات کافی نت هدیه برای دانشجویان و افراد غیر دانشجو دارای مزایای بسیاری است. معمولا تخفیف های دانشجویی نیز ممکن است برای برخی خدمات در این کافی نت ارایه شود. این تخفیفات ممکن است برای سفارشات عمده صورت گیرد. این کافی نت در تمام موارد از دستورات و آیین نامه نظام صنفی تبعیت می کند. خدمات پرینت برای این کافی نت در سطح کیفیت بالا قرار دارد. معمولا متنها پر رنگ هستند و این ویژگی مهمی برای ارایه خدمات پرینت در یک کافی نت می باشد.

کافی نت در الیگودرز

همچنین می توانید ثبت نام وام ازدواج را نیز در این کافی نت انجام دهید. امروز جوانان برای گرفتن وام ازدواج نیاز به ثبت اینترنتی اطلاعات هویتی خود دارند. کافی نت هدیه در الیگودرز قادر است که اطلاعات مورد نیاز مرتبط با افراد را برای وام ازدواج ثبت نماید. گاهی برای ثبت اطلاعات نیاز برخی مدارک می باشد. مثلا برای ثبت اطلاعات وام ازدواج برخی اطلاعات هویتی طرفین عقد ضروری است. این اطلاعات معمولا در شناسنامه و کارت ملی آنها موجود است.

آدرس کافی نت هدیه : آدرس خیابان امام کوچه یاقوت ۲ (کوچه زندان). حیدری

تلفن تماس مرتبط با کافی نت هدیه:۴۳۳۳۳۸۶۶-۰۶۶ 

2514 بازدید