مبانی نظری کیفیت محصول | مطالعات ISI


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
۲۲ مهر ۱۴۰۰
نوع فایل
ورد قابل ویرایش
حجم فایل
تعداد صفحات
1.5
تعداد بازدید
326 بازدید
۳,۰۰۰ تومان

مبانی نظری کیفیت محصول

مبانی نظری کیفیت محصول | تعداد صفحات: ۱.۵ صفحه

منگ و همکاران (۲۰۲۰) در نظریه خود اثبات کردند که کیفیت محصول  به تنظیم محصول و کنترل محصول  ارتباط دارد. این متغیر معمولا سبب تقویت تنظیم محصول و کیفیت کیفیت محصول  می شود. همچنین کیفیت محصول  تنظیم محصول و کنترل محصول  را تقویت می کند. معمولا کشورها با با این گزاره توانایی تنظیم محصول و کنترل محصول  را به دست می آوزند.

این متغیر به معنی تغییر در سطح تنظیم محصول و کنترل محصول  می باشد. همچنین این متغیر قابلیت های تنظیم محصول و کنترل محصول  را ارتقا می دهد. کیفیت محصول  برای شرکت ها در ابعاد مختلف ابزاری برای تقویت تنظیم محصول و کنترل محصول  می باشد. همچنین با این متغیر می توان تنظیم محصول و کنترل محصول  را بهینه کرد. تنظیم محصول و کنترل محصول در این حالت گزینه مهمی به شمار می روند. هدف نهایی کیفیت محصول  افزایش تنظیم محصول و کنترل محصول  می باشد.

مبانی نظری کیفیت محصول مطالعه ون و سیکین ۲۰۲۰

ون و سیکین (۲۰۲۰ ) اثبات کردند که کیفیت محصول  به سودآوری و توسعه سالم سیستم عامل های اشتراک گذاری کمک می کند. این متغیر می تواند گزینه مهمی برای بهبود سودآوری و توسعه سالم سیستم عامل های اشتراک گذاری باشد. سودآوری و توسعه سالم سیستم عامل های اشتراک گذاری در این حالت گزینه مهم کیفیت محصول  می باشد. گزینه سودآوری و توسعه سالم سیستم عامل های اشتراک گذاری می تواند در نهایت سبب کیفیت کیفیت محصول  گردد.

شرکتی که بتواند به سودآوری و توسعه سالم سیستم عامل های اشتراک گذاری دست یابد معمولا می تواند گزینه قوی برای این متغیر باشد. همچنین این شرکت ها می توانند در سطح سودآوری و توسعه سالم سیستم عامل های اشتراک گذاری بهبود یابند. همچنین این متغیر به تقویت سیستم سودآوری و توسعه سالم سیستم عامل های اشتراک گذاری در سازمان کمک می کند. این سیستم های سودآوری و توسعه سالم سیستم عامل های اشتراک گذاری در یک رابطه علی به توسعه منجر می شوند. همچنین آن ها سودآوری و توسعه سالم سیستم عامل های اشتراک گذاری را به همراه خواهند داشت.

ادامه

دئوان(۲۰۲۱ ) به بررسی توسعه کیفیت محصول  در ویژگی های مواد اولیه  و کنترل محصول پرداخت. این مطالعه اثبات کردند که کیفیت محصول  معمولا سبب توسعه ویژگی های مواد اولیه  و کنترل محصول می شود. همچنین کیفیت محصول  گزینه مناسبی برای شرکت ها در جهت بهبود ویژگی های مواد اولیه  و کنترل محصول می باشد. شرکت هایی که به فکر کیفیت محصول هستند، معمولا سطح بالاتری از ویژگی های مواد اولیه  و کنترل محصول را ارایه می دهند.

این مطالعه نشان داد که جنبه های ویژگی های مواد اولیه  و کنترل محصول می تواند بر گزینه های کیفیت محصول  اثرگذار باشد. این گزینه های کیفیت محصول  معمولا از جنبه های ویژگی های مواد اولیه  و کنترل محصول تبعیت می کنند. یکی از گزاره های مهم در شرکت ها، ویژگی های مواد اولیه  و کنترل محصول می باشد. هر چه ارزش کل کیفیت محصول  بالاتر باشد، نشان می دهد که شرکت ها موفق تر عمل کرده اند.

منابع

مبانی نظری

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.